فلسفه هدیه دادن به دخترها

در این وبلاگ قصد داریم تا مطابی آز جمله اموزشی و سرگرمی برای شما به اشتراک بگزاریم.

فلسفه هدیه دادن به دخترها

۵ بازديد

کادو تولد برای دختر 20 ساله هدیه دادن چیزی است که نباید کاری خسته کننده باشد. این باید از قلب ناشی شود. وقتی هدیه می دهید ، بدون اینکه چیزی در عوض آن بخواهید ، با میل و رغبت چیزی می دهید. ایجاد احساس خاص بودن شخص بیش از دلیل کافی برای دادن چیزهای بیشتر به شما است. به گیرنده می گوید شما در مورد آنها فکر می کردید.

در حالی که احساس خوب بودن در انتهای کار کادو تولد برای دختر 20 ساله ، احساس رضایت از خود می کنید وقتی که شما هستید که بخشش را انجام می دهید. این را نمی توان با ارزش پولی اندازه گیری کرد. خوشبختی که از افتتاح یک هدیه بدست می آورید فقط موقتی است اما هدیه دادن تجربه ای بیشتر از خود را فراهم می کند که برای مدت زمان طولانی ادامه دارد.

ما این را در جوانی یاد می گیریم. در کودکی به والدین خود نمرات خوبی می دهیم که باعث خوشحالی آنها می شود. یک عمل ساده می تواند پاسخ خوبی ارائه دهد. ثابت شده است که عمل هدیه دادن ما را بیشتر از دریافت شاد می کند. مهم نیست که هدیه چقدر ارزشمند باشد.

در زیر دلایل مختلفی برای هدیه دادن افراد آورده شده است.

هدیه به عنوان ابراز عشق 

هدیه دادن عمل خودارضایتی است. این روش خوبی برای مشاهده انواع کادو تولد برای دختر 20 ساله به این سایت مراجعه کنید. برای تقویت روابط است. اگر در یک دوستی یا رابطه هستید ، همیشه باید به شخص مقابل نشان دهید که چقدر از او مراقبت می کنید. برای هدیه دادن نیازی نیست منتظر یک مناسبت باشید. یکی بدهید تا نشان دهد چقدر شخصی را دوست دارید.

هدایای خوب زندگی موارد ایده آلی برای نشان دادن کادو تولد برای دختر صداقت شما و همچنین حسن نیت به شخص است. روغنهای اساسی که سلامت فرد را بهبود می بخشند بهتر از شکلات یا گل سرخ هستند. یا می توانید برای بالا بردن شادی و سلامتی هدیه دهید.

هدیه برای جشن تولد 

روز تولد فرد یک نقطه عطف ویژه است که باید هر ساله کادو تولد برای دختر 20 ساله جشن گرفته شود. محدودیت سنی برای آن وجود ندارد. چه فرد جوان باشد و چه بالغ ، توجه ویژه به فرد در روز خاص خود مهم است و خوشحال بودن از یک سال بزرگتر بودن. ایجاد احساس خاص بودن در هنگام تولد برای شخصی می تواند با یک هدیه متفکرانه انجام شود ، مثلاً با وسایلی که می توانند به فرد کمک کنند تا زندگی خوبی داشته باشد.

هدایایی برای قدردانی از شخصی خاص

آنها می گویند که عمل بلندتر از کلمات حرف می زند ، و هیچ راهی بهتر از هدیه دادن نمی توان گفت که شما از شخصی قدردانی می کنید. با یک هدیه ساده می توانید کسی را خوشحال کنید. نیازی به گران بودن نیست. شما می توانید به پدر ، مادر ، خواهر ، برادر یا هر کسی که کاری برای شما انجام داده است قدردانی کنید. نشانه قدردانی صمیمانه است کادو تولد برای دختر 20 ساله اگر به طور صمیمانه داده شود. شرکت ها و صاحبان مشاغل همچنین می توانند به خاطر کار سخت و یا سهم ویژه ای که در کارشان دارند ، به کارمندانشان تقدیر و تشکر کنند. انگیزه کارگران است و باعث می شود عملکرد بهتری داشته باشند. نشانه قدردانی می تواند عملکرد نیروی کار شما را شگفت زده کند.

کادو تولد برای دختر 20 ساله برای در تماس بودن 

عدم دیدن شخصی اغلب نباید بهانه ای برای از بین کادو تولد برای دختر 20 ساله بردن رابطه فرد باشد. هدیه می تواند در تقویت روابط کمک کند. شما می توانید هدیه دهید تا در تماس باشید و آن شخص را در زندگی خود حفظ کنید. هیچ راهی بهتر وجود ندارد که بگویید هنوز هم اهمیت می دهید و سپس برای زندگی خوب هدیه می دهید. فرد هر وقت از محصولات اسانس استفاده می کند یا در حال نوشیدن یک فنجان چای برگ شل و خارق العاده ای که به آن فرد داده اید ، شما را به یاد می آورد.

هدایایی کادو تولد برای دختر 20 سالبرای گفتن "متشکرم" 

مواردی وجود دارد که شما باید به شخصی که به شما کمک کرده یا به شما لطفی داده است پس دهید. هدیه دادن عملی است که می تواند نشان دهد که شما شکرگزار هستید. هدیه دادن و گرفتن نابترین دلیل برای هدیه دادن است. هنگامی که هدایایی را برای بالا بردن شادی و سلامتی اهدا می کنید ، گیرنده واقعاً قدردانی شما را احساس خواهد کرد. کادو تولد برای دختر 20 ساله

هدایای سالگرد 

برای زوج های متاهل یادآوری روز سالگردشان مهم است. این حرکت متفکرانه را می توان با هدیه دادن به دست آورد. یک سالگرد می تواند برای یک کار تجاری نیز باشد. شما می توانید با یک هدیه این مهم را جشن بگیرید. همچنین می توانید به افرادی که تجارت خود را شروع کرده اند هدیه دهید. این یکی از راه های نشان دادن این است که شما آنها را در یک کادو تولد برای دختر 20 ساله لحظه خاص از زندگی به یاد می آورید.

هدیه برای یک خانه جدید 

ممکن است وقت کافی برای کمک به کسی را نداشته باشید تا در خانه جدیدی وارد خانه شود یا از آن خارج شود ، اما می توانید برای شروع جدید به او هدیه دهید. یک خانه جدید یک گام بزرگ است ، به خصوص برای افرادی که خانواده خود را تشکیل می دهند.

اگر دعوت نامه ای به یک مهمانی محله گرم خانه دریافت کرده اید ، معمول است که باید به صاحبان خانه جدید هدیه بدهید. همچنین مناسب است که در اولین بازدید از خانه جدید دوست خود هدیه بیاورید. کادو تولد برای دختر 20 ساله هدایا می توانند مواردی باشند که می توانند در خانه جدید استفاده کنند یا هدایایی برای بالا بردن شادی و سلامتی خود. هدایای مفید برای این نقطه عطف زندگی مناسب هستند.

هدیه برای ارتقا یا شغل جدید 

شغل جدید یا ارتقا چیزی است که مردم از آن هیجان زده می شوند. این یک رویداد خودکفا است و شما می توانید با جشن گرفتن در کنار آنها از طریق هدیه دادن ، آن را ویژه تر کنید. این بدان معنی است که شما در هیجان آنها مشترک هستید و از موفقیت آنها برای آنها خوشحال هستید.

هدیه ای برای عذرخواهی 

مواقعی وجود دارد که اشتباه می کنید و یک کادو تولد برای دختر 20 ساله عذرخواهی ساده کافی نیست تا طرف مقابل شما را ببخشد. در زمان هایی که کلمات کافی نیستند ، بهتر است آن را با یک هدیه بیان کنید. این نشان خواهد داد که واقعاً از کاری که انجام داده اید متاسفید.

هدایای قبولی در امتحانات و یا کسب رتبه های بالا 

والدین می توانند برای حفظ نمرات بالا یا گذراندن نمرات خاص به فرزندان خود که در مدرسه سخت کار می کنند پاداش دهند. هدیه دادن می تواند به کودکان کمک کند تا انگیزه بیشتری برای تلاش در مدرسه داشته باشند. این به آنها اجازه می دهد تا بدانند که کار سخت آنها پاداش خواهد گرفت.

مهم نیست که چه دلیل برای هدیه دادن  کادو تولد برای دختر 20 ساله، بهترین هدیه ها هدیه ای است که از قلب شما می آید.

 

 

روشی متفاوت برای هدیه دادن و دریافت هدیه

هدیه دادن به موقع کریسمس و تولد آن کادو تولد برای دختر 20 ساله چنان در فرهنگ غربی ریشه دوانده که اکثر مردم تصور نمی کنند که کنار بگذارند ، هر چقدر هم بخواهند.

هدیه

هدیه ای که از روی تعهد اعطا می شود ، همان قلب شگفت انگیز همراه با هدیه ای را ندارد که به صورت آزادانه اهدا می شود. هیچ مقایسه ای بین این دو وجود ندارد. و وقتی هدیه ای را به گونه ای می دهید که تمام مالکیت و کنترل آن مورد را آزاد کنید ، گیرنده را کاملاً آزاد در استفاده از آن یا دور ریختن آن به هر طریقی که انتخاب می کنید بگذارید ، کادو تولد برای دختر 20 ساله این یک هدیه به معنای واقعی آن است کلمه

یک رویکرد متفاوت

من و ریچارد مدتها پیش هدیه دادن کریسمس یا تولد را به یکدیگر یا هر شخص دیگری متوقف کردیم و با خانواده و دوستانمان توافق کردیم که آنها را به ما نیز ندهیم. این باعث می شود بسیاری کادو تولد برای دختر 20 ساله از نابسامانی های هدیه از زندگی ما ، و فشار زیادی در مورد کریسمس و تولدها نیز برطرف شود.

ما هنوز که می خواهیم هدیه می دهیم. ما فقط آنها را نمی دهیم زیرا تاریخ تقویم ما را الزام می کند. و ما همیشه به فرد می گوییم اگر هدیه ای که برای او انتخاب کرده ایم آن چیزی که آنها می خواهند نباشد ، آنها کاملاً آزاد هستند که آن را مستقیماً پس بدهند یا به هر طریقی که دوست دارند آن را دور بیندازند. به این ترتیب می توان اطمینان داشت که ناخواسته در زندگی افرادی که به آنها اهمیت می دهیم درهم و برهمی ناخواسته ایجاد نمی کنیم.

این فلسفه یکی از دلایلی است که باعث می شود شما هرگز تبلیغات کریسمس را در فروشگاه آنلاین ما مشاهده نکنید و به همین دلیل در هیچ یک از تابلوهای پیام که میزبان هستیم هیچ پیام تولد وجود ندارد. کادو تولد برای دختر 20 ساله من می دانم که بعضی از افراد این چیز عجیب را پیدا می کنند ، اما این فقط تهویه فرهنگی است. به عنوان مثال در بالی ، جایی که من 20 سال در آنجا زندگی کردم ، اصلاً جشن جشن تولد وجود ندارد و چون 95٪ از جمعیت این جزیره هندو هستند ، آنها نیز کریسمس را انجام نمی دهند. کادو تولد برای دختر 20 ساله مفهوم هدیه دادن در این مواقع کاملاً فرهنگی است. هیچ اساس معنوی ندارد.

نحوه انصراف

بنابراین اگر واقعاً بخواهید روح کریسمس و تولد را حفظ کنید بدون اینکه خود را در تجارت تجاری یا استرس غوطه ور کنید ، چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب ، شما می توانید کاری را انجام دهید که من سالها پیش انجام داده ام. می توانید با خانواده و دوستان خود صحبت کنید تا احساس خود را توضیح دهید. به تدریج موضوع را مطرح کنید و به همه اطرافیان خود فرصت دهید تا خود را در نظر بگیرند و سازگار شوند.

روش های مختلفی را کاوش کنید که در عوض تمام وقت و هزینه ای را که برای خرید صرف می کردید ، می توانید در کنار هم گذراندن اوقات با کیفیت ، ترجیحاً حضوری. یا اگر از راه دور از طریق تماس آنلاین از هم جدا کادو تولد برای دختر 20 ساله شوید. چه هدیه بهتری می تواند وجود داشته باشد؟

و اگر خانواده و دوستانتان به آن مبتلا نشوند چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب ، این یک موضوع مشکل است ، اما اگر شما یک خواننده دائمی وبلاگ یا خبرنامه های من هستید ، احتمالاً کاملاً روحیه دارید و به هر حال تصمیم می گیرید قوانین خود را تنظیم کنید. زیرا وقتی همه کارها گفته و انجام شود ، زندگی ای که از روی تعهد سپری شده باشد ، واقعاً هیچ زندگی نیست.

کپی رایت © کارن کینگستون 2014 ، به روز شده در سال 2019


مقالات مرتبط
با هدایای ناخواسته چه کاری انجام می شود
پاکسازی هدایای ناخواسته

دوست دارید مقالات بیشتری از این دست را بخوانید؟ کادو تولد برای دختر 20 ساله برای دریافت اخبار ، مقالات و اطلاعات مربوط به دوره های آنلاین آینده از طریق ایمیل ، در
خبرنامه های من مشترک شوید . و من به شما قول می دهم - هیچ وقت نامه ناخواسته ای ندارید.


   

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.